2011. szeptember 1., csütörtök

Egy nagyon nehéz nap , s a többi......

Hali!

Itt vagyok, mit mondjak nem ment könnyen, valahogy lehet a frissítések miatt, de nehezen tudtam bejelentkezni. Na mindegy most már OK.

Miért  is nehéz ez a nap? Először is azért m, mert elővett a rossz baj és úgy fájtam, mint már régen, úgyhogy kapkodhattam a fájdalmas csillapítókat, aztán jött a koválygás, álmosság, de aludni persze nem tudtam a fájdalmaktól. Kínomban és pechemre megnéztem a főbb híreket az origón az indexen, na ettől már agyilag is kipurcantam. Azt sem tudom mivel kezdjem? Mivel igen nagy a kuss a nyugdíjakat illetően, talán evvel. Valahol olvastam, hogy Orbán Viktor el akarja venni a 12. havi nyugdíjat, de ez persze nem volt leírva, hanem a szrző hivatkozik egy videó felvételre, azt láttam is, csak hallani nem  hallottam, mivel nincs olyan készségem ami ezt lehetővé tenné, így hiszem is meg nem is.
Mindenesetre, ha csak a fel igaz akkor is óriási basz van, mert mi a jó Istent lehetmár tőlünk elvenni. Gondolom valami hercig kis adócskát, vagy járulékot, amit ha szépen összeadunk elég szép kis summát ki tehet. Kell a pénz, de piszkosul.
Aztán meg láttam ezt a boldog Matolcsyt mekegni valamit, de nem az igazit, most attól boldog, hogy 14 minek nevezzem közgazdász vele ért egyet. Naná annyi pénzért amit a 16%-os jövedelemadó jelent nerkik, tán még én is egyet értenék vele. Ez a szar ebben az országban, hogy van egy jól összetartó nagyon gazdag társaság, no meg a tőlük kicsikét lejjebb lévő slepp, akik osszák az észt ezeknek a dilettánsoknak. Az igazság sajnos az, hogy ők irányítanak Orbán legfeljebb csak a nevét adja mindehhez, no meg majd ő viszi el a balhét, ha eljön az ideje. Ma nagyon elgondolkoztam ezen az egész vircsafton ami van és egyre inkább úgy látom, hogy ennek egyhamar nem lesz vége. Ez a maffia jellegű társaság annyira összezár és pénzüknél fogva olyan hatalommal rendelkezik, hogy ezeket elzavarni és most nemcsak a kormányról beszélek kizárólag, szóval ezeket elzavarni nem lesz egy könnyű feladat. Ide több millió ember összefogására és egyszerre mozdulására lenne szükség. Ennek és ma még nyomait sem látom. Itt vannak pl. a deviza hitelesek, problémáik nincs megoldva s ahogy elnézem nem is lesz. Mondjuk a magán nyugdíj megtakarításaikat odaadók is csak néznek ki a fejükből, mert azt már tudják, hogy oltári hülyeséget csináltak mikor megtakarításaikat egy szóra odaadták, az AB is alkotmány ellenesnek találja ezt a tranzakciót, de persze nem dönt, húzza az időt, ezek meg eszik a kefét. A megmukkanásnak oka az is, hogy iszonyatos sok ember döbbent rá egyszerre, hogy valami orbitális baromságot és ármányt követtek el mikor ezt a dísz pinty társaságot 2/3-al megszavazták. Most olyanok, mint a beszart gyerek aki áll megszeppenve a szaros gatyájába. Ami a politika többii tagját illeti, na azok nem is akarnak, de nem is tudnak elbánni ezzel a bandával. Köszönik úgy ahogy megvannak, aránylag nem rossz fizetésekkel, miért is mennének csínybe ezért a sok tulok emberért. Különben is csak egyetlen miniszter elnök volt javára az országnak, az egész eltelt 21 év alatt és az Bajnai Gordon volt. Aztán nyilván ő is köszönte szépen nem kért többet ebből a baromi nagy dicsőségből, okosabb volt ő annál.Úgyhogy most itt maradtunk, mint a megejtett lány és vergődhetünk ki tudja meddig. A közel jövőt illetően nem sok reményem van a tekintetben, hogy itt valami változni fog ezért is fáradtam bele, mire ezt úgy alaposabban végig gondoltam, igaz nem először. Ezt a blogot is sokkal színesebben szerettem volna megírni, de ha megfeszülök sem tudok kicsit viccesebb formát adni az egésznek, merthogy nagyon nem vicces. Mindazon által azért mindenkit arra kérek próbálja meg valahogy túl élni ezt a ki-be b@szott korszakot, ha minden igaz legalább unokáinknak jobb lesz már!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése